torsdag 4 april 2013

Tröttmössa

Pust! Är trött som bara den efter två nätter där jag inte alls sovit som sig bör utan bara legat och vänt och vridit på händelser i mäklarvardagen :-/. Ibland önskar jag verkligen att man hade en på/av-knapp som man kunde använda när kom till jobbet resp. gick hem. Hade varit så praktiskt och skönt!

Ögonen går i kors, självkänslan har fått sig en törn och jag har absolut noll inspiration för att skriva de objektsbeskrivningar som bara måste bli klara tills imorgon. Kontraktet som jag också borde ta fram får nog vänta tills imorgon då jag förhoppningsvis är lite klarare i huvudet för där finns det inget utrymme för att göra fel.

Glädjande för dagen är dock ytterligare ett försäljningsuppdrag på ett fritidshus med fint läge! Men ändock så är det så mycket lättare att hänga upp sig på en enstaka tråkig händelse istället för att skaka av sig den och fokusera på framgången som också finns där.

Så sant och kanske något att praktisera mera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar