tisdag 23 april 2013

Fredag, lördag, söndag..

Har haft fullt upp de sista dagarna och därmed inte hunnit kika in här på bloggen. Tänkte berätta för er vad jag har haft för mig!  

Fredag morgon skulle börja med ett möte med en av mina chefer. Jag satt och väntade på honom, han satt och väntade på mig. Problemet var bara att han var i Lysekil och jag var i Kungshamn. Ibland missuppfattar man varandra och då är det tur att det finns telefoner till hjälp ;). Därefter följde en fullspäckad dag. Jag var bland annat ute på fotografering, visning, kontraktskrivning m.m. Vid arbetsdagens slut åkte jag direkt till dukat bord för ännu en kväll med havets läckerheter.

Lördagen och söndagen spenderades med att assistera Åsa i Lysekil. Det är roligt att vara med Åsa ute när hon jobbar. Under hela tiden som jag pluggat har Åsa, (som även hon nyligen gått utbildningen) hela tiden funnits där som en vägg att bolla med och som faktiskt alltid haft väldigt bra svar när frågor dykt upp. Hon är lite som ett uppslagsverk! Det är därför är det extra kul att följa henne nu i starten av mäklarkarriären. 
Mellan alla visningar hann jag också fira min äldsta barndomsvän som fyllde 25 år. Som sagt, fullspäckade dagar, men oj så skoj. Även om detta yrket faktiskt kan innebära jobb måndag till söndag vissa veckor, så tycker jag att det verkar helt fantastiskt!

Havskräftor
/Elin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar