lördag 6 april 2013

Back on blogg!

Oj, vilket uppehåll det blev. Av olika anledningar har tyvärr bloggen legat lite åt sidan för min del den sista tiden. Det blir inte alltid som man tänkt sig helt enkelt och då har man inte alltid huvudet på topp och inpiration till att skriva.

Förra veckan jobbade/praktiserade jag onsdag-måndag. Superkul! Vi hann med mycket på dessa dagar. Jag var bland annat med på flera intag, tillträden, fotograferingar mm. Påskhelgen var stor visningshelg för oss här ute på kusten vilket resulterade i att jag var med på en himla massa visningar! Jag höll en del av dem själv och på några assisterade jag Alexander. Man märker att fler och fler börjar bli köpsugna nu när våren tittar fram- tumme upp!  Jag hann även med att lägga upp en Facebook sida för vårt kontor i Kungshamn. Kika gärna in där, sök på "Att bo i Sotenäs". 

För ett par veckor sedan berättade jag att vi var i Lysekil och spelade in små filmsnuttar som vi kommer att använda på en del av våra objekt. Alexander lade i veckan ut det första objektet med denna typ av presentation. Kika in här för att se hur det blev! Vad tycker ni? Kommentera gärna :)

Lägger ut lite bilder från dagarna med jobb.. Påsk och visningar i såväl skog som havsnära lägen, härlig variation!

Ha en fin lördagväll hörrni!
                                    


Påväg mot ett litet unikt sommartorp i skogen
en enskild grusväg skapade någon form av trafikkaos mitt ute i skogen!?
Havsnära läge med egen brygga
Som sagt, kusten erbjuder lite av varje!
/Elin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar