fredag 12 april 2013

Fredag hela veckan?!

Ja, då var det fredag igen och för min del återstår nu endast sju veckor kvar av studier, och sju veckor kvar av Göteborg därefter lämnar jag "storstan" på obestämt tid och bosätter mig i Sotenäs igen.
I veckan startade vår sista kurs Fastighetsförmedling 5. Den innehåller lite av varje, som läraren sa så inkluderar denna kurs de moment som inte varit relevanta i någon av de andra kurserna under utbildningen. För övrigt så känns det som man pustat ut nu i drygt en vecka för att ladda upp inför slutspurten. Har även hunnit med att göra comeback på fotbollsplanen i veckan vilket var superkul!

På måndag beger jag mig till Lysekil och min gamla praktikplats för jobb, kollegorna ska nämligen till Prag.

Det underbara vårvädret som skämt bort oss lyser idag med sin frånvaro, så lägger upp en bild från en promenad i Hunnebostrand under påskhelgen som bjöd på betydligt härligare väder!


Ha en fin helg! 
/Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar