måndag 15 april 2013

En måndag i Lysekil..

Som jag skrev i fredags så har jag varit i Lysekil och jobbat idag då kollegorna är bortresta. Sist jag var här och jobbade var under min praktik i somras, solen sken och termometern visade 25 grader när jag checkade ut i slutet av Juli. Idag har himlen varit grå och regnet har smattrat mot fönsterrutan. Förutom det så har det känts precis som hemma :) Det får mig att tänka på vilken bra praktik jag hade. Hur går det för er andra mäklarstudenter, praktiserar ni, var? Dela gärna med er av era erfarenheter och tips för att finslipa mäklarformen!

Dagen har bestått av att fixa och trixa med lite olika saker, bl.a.  med att göra visningsprospekt. Imorgon bitti styr jag mot Göteborg igen och sedan vidare till Borås för föreläsning i Försäkringsrätt. 

Sommar i Lysekil
/Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar