onsdag 30 januari 2013

Tillbaka i vardagen...

Efter en riktigt riktigt rolig kick-off är man så tillbaka i vardagen igen. Dags att ta itu med alla struliga kunder, goa & mysiga kunder och alla andra däremellan.

På söndag ska vi ha visning på Söderport, ett av våra nyproduktionsprojekt. Inflyttning har varit och de flesta av lägenheterna är sålda, men det är fortfarande några kvar.

Den här föreningen är ganska unik på många sätt. Bland annat har de en gemensam takterass med ute-spa. Det vet jag inte många andra bostadsrättsföreningar som har...

Igår var jag med stylisten och placerade ut möbler (fast först fick jag skotta bort snön...) och hon stylade sen jättefint med bl.a. plädar och kuddar.  Idag skulle jag göra om hennes styling inför fotografering...

Nåja. Det blev faktiskt ganska bra (tycker jag iaf, stylisten har inte sett bilderna ännu... :-o).

Först skotta.......

  Så här fint blev det! Fotografens bilder blev ännu bättre....


//
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar