måndag 28 januari 2013

En måndag

Ni har redan fått lite live-rapportering nedan med valda delar av årets fantastiska kick-off och jag gissar på att det kommer mer under veckan. Jag har iallafall en hel del foton på diverse "mäklaroutfits" som jag ska dela med mig av :-)

Men efter fest kommer jobb!
Med hotellfrukost i magen så var det bara till att bege sig hemåt i lördags, hoppa ur Pink Ladies-outfiten och i lite mer representabla kläder och åka på visning. Många familjer innebar ett fullt hus och vilket också gav en rolig och lyckad visning!
Jag brukar placera ut vad vi kallar "mäklartipset" lite här och där i hus som jag visar där jag vill uppmärksamma på något speciellt eller bara ge lite mer information. Uppskattas!
Visning pågår!
Så förutom att jag åkt från en ände till den andra på vår kommun idag, åkt färja, blivit bjuden på en god cappucino, fått en annan kopp kaffe i knät och druttat på ändan på en isfläck så har jag försökt att återkoppla med alla familjer som var på plats i lördags för att höra hur deras funderingar går och om någon möjligtvis var intresserade av att lägga ett bud.

Nu ska jag snart avrunda dagen med ett pass på gymmet innan jag hoppas hinna med att pussa på lilla minstingen därhemma som faktiskt blir hela 11 månader idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar