fredag 11 januari 2013

Tillbaka i vardagen.

Tack för igår, mina kära bloggarkollegor!

För er som inte vet, så hade vi ett möte på Fastighetsbyråns huvudkontor igår. Bara vi bloggare, plus våra kollegor från huvudkontoret. Vi satte oss ned och slog våra kloka huvuden ihop och spånade på hur vi ska kunna göra denna bloggen än mer intressant för er som läser.

Vi lyckades rätt bra faktiskt! Ni såg ju Elins bild i förra inlägget... Haha, en brainstorming ska ju faktiskt vara precis så rörig och oorganiserad som bilden visar. Vår var dessutom osedvanligt färggrann!

Nu sitter jag här på mitt kontor, fulltankad med ny energi, och i högsta grad tillbaka i vardagen. Idag har jag varit på ett kundbesök i ett av de finaste (och dyraste) husen hittills i min karriär. Vi får se om det blir affär, då kanske jag nämner det igen. :-)

Telefonen har också ringt litegrann. En kund jag hälsade på tidigare i veckan ville boka in ett nytt möte. Nu har de pratat ihop sig och bestämt att de vill att jag hjälper dem med deras försäljning. En annan kund kom in på spontanbesök och vill sälja. Detta var en kund som jag sålde till för 7 år sedan. Det är alltid lika kul när de frågar efter just mig...

Egoboost på högsta nivå kan tyckas, men faktiskt också frukten av hårt arbete och att jag alltid försöker lämna nöjda kunder efter mig hela tiden.

För er som kräver bildbevis från vår sammankomst, så kanske ni får det, men i så fall från någon av mina kära kollegor. Jag såg till att hålla mig på "fel" sida kameralinsen hela tiden. Tja, eller den rätta sidan - om man är linslus som jag!

1 kommentar:

  1. Tack själv! Myckt trevligt att ni kom till Stockholm och vår lilla bloggsammankomst. Helt säker på att 2013 kommer bli det bästa bloggåret någonsin. Blogg on! /Johan

    SvaraRadera