fredag 7 januari 2011

Tillbaka

Tillbaka efter lite jul- & nyårsledigt och jag kan bara konstatera, äntligen! Visst behöver man vara ledig också men det är fantastiskt att ha ett jobb (och kollegor!) man faktiskt längtar till. Så skönt med rutiner igen.

Konstigt att börja på en fredag kan tyckas men det är visningsdag imorgon så det är lite som behöver förberedas inför det, och en hel del annat såklart.

Jag har nu på förmiddagen hunnit med att gå igenom inkorgen, ringt spekulanter som vill ha kontakt/boka visning, bokat in intagsförsök, skickat ett visningsprospekt för tryck och är mitt uppe i en budgivning. Jag hann bara träffa mina kollegor i några minuter imorse innan de for ut på intag och värdering, men förhoppningsvis hinner vi prata lite på lunchen.

Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Hej! Och god fortsättning på det nya året:)

    Jag har ett önskemål: Kan ni inte skriva och berätta hur ett bostadsrättsköp går till från början till slut? Skulle vara mycket intressant att få veta alla olika steg. Tack på förhand!

    SvaraRadera