onsdag 26 januari 2011

Kick-off!

Som Isabella nämner nedan så närmar det sig stor kick-off i Stockholm där alla Fastighetsbyråns kontor i hela Sverige är inbjudna.

Förutom att det utlovas en inspirerande konferensdag så är temat för kick-offen DISCO med glitter, glamour, paljettbrallor och platåskor à la Studio 54. Det ryktas om färgsprakande middag med underhållning och regionutmaningar i discodans.
Huvudkontoret har till och med satt ihop en spellista åt oss i Spotify så att vi kan värma upp riktigt ordentligt.

Klädkoden är valfri och det finns inga krav på att man ska anamma discoutstyrsel men det är ju inte varje dag man går på galej nuförtiden så jag har därför bland annat införskaffat ett par glänsade silverbyxor och kollegan här bredvid har varit uppe på vinden och letat fram en discokostym plus tillhörande peruk(!).

Jag hoppas också att jag under kick-offen kommer att springa på mina blogg-kollegor irl (in real life) så att jag får en chans att hälsa ordentligt eftersom vi vanligtvis "umgås" mest här och via mail. Vem vet kanske jag även släpar med mig kameran för att föreviga discokvällen :-).

3 kommentarer:

  1. Håll utkik efter en lilaglittrande kroppsstrumpa med utvängda ben så ses vi säkert! :-)

    SvaraRadera
  2. Haha låter läckert. Då ska jag definitivt ta med mig kameran ;-)

    SvaraRadera
  3. Och eftersom jag inte har möjlighet att komma, så vill jag gärna få många roliga bilder på mailen sedan... =D

    SvaraRadera