måndag 21 mars 2011

Sommartider hej hej!

Hörde av en kollega att vi redan till helgen skall vrida klockan. Men hur var det nu? Var det fram eller tillbaka? ;-)

Självklart vrider vi FRAM klockan en timme på lördag natt, eftersom vi ser FRAM emot sommaren.... (Nåja, men den funkar för mig =D )

Våren närmar sig med stormsteg, vi märker skillnad varje dag och jag önskar att jag kunde skynda på processen lite nu... Härligt med vår!

Fick dessutom idag en liten tur med bilen i det vackra vårvädret. En kund hade bokat en kostnadsfri värdering och glömt av besöket... Hmm.. Så för min del blev det en resa med snabb retur-resa tillbaka till stan. Men jag fick i alla fall komma ut en stund!

Vi bokade i alla fall om tiden och han har lovat att bjuda på fika vid mitt nästa besök, så minst ett saftigt wienerbröd blir det väl... =)

2 kommentarer:

  1. Hej! Och tack för en bra sida:) Tänkte höra hur många år tillbaka man får göra avdrag vid deklaration för förbättringsutgifter för bostadsrätter och fastigheter? Är det 5 eller 6 år som gäller?

    SvaraRadera
  2. Du kan yrka avdrag för försäljningsåret och de 5 föregående åren.

    Mvh Linda

    SvaraRadera