fredag 18 mars 2011

Hinderbana?

Härligt att höra, Isabella, att du hittar någon ledig helg då och då för att vila upp dig. Jobbet består ju av många timmar och inte så mycket fritid, så lite återhämtning ibland behöver man...


När jag vill må bra, så springer jag i skogen. Det brukar bli några rundor varje vecka... Häromdagen när jag sprang, så var kommunens "gubbar" ute och gallrade bland träden. Plus att naturen ordnat med en isbelagd vattengrav, så min vanliga löparrunda blev en hinderbana... :)

Så här har ni min joggingtur:


En gran över vägen.....




Lite långt att hoppa.... Jag sprang runt, faktiskt....

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Tack för en bra blogg..

    jag undrar hur många affärer man gör i veckan/månaden i snitt?

    // Anders

    SvaraRadera
  2. Hej Anders.

    Alltid lika kul att höra att bloggen är uppskattad!

    Det går inte att mäta snitt per vecka eller månad, eftersom det varierar så kraftigt. Jag föredrar att mäta på årsbasis...

    Hur många "objekt" man förmedlar är mycket olika, men i Borås snittar vi villamäklare på ca 50-60st/år. Bostadsrättsmäklare ungefär det dubbla.

    Mvh Linda

    SvaraRadera