tisdag 22 mars 2011

Många vill sälja på våren

Är inne i en period med mycket jobb (mer än vanligt). Många vill vara med på vår stora visningshelg i maj och eftersom vi är i slutet av mars så är det mycket som står i startgroparna. Som jag berättat förut ligger mycket jobb bakom att annonsen kommer ut på nätet, så det finns att göra. Men kul när det rör på sig!

Imorse hann jag inte vara med på kontorets annonsmöte pga visning, så jag var med på högtalartelefon från bilen på väg till visningen, gick fint det med. Hann inte vara med på kontorets lunchmöte heller, pga kundbesök. Men eftersom säljträning stod på mötesagendan övade jag minst lika bra på mitt kundbesök, eftersom jag kom hem med ett nytt uppdrag :-)

Igår på ett annat kundbesök satt vi och fikade ute på verandan i gassande sol. Vi hade utsikt mot vattnet och såg faktiskt havsörnar. De stunderna kan man inte annat än älska jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar