söndag 20 februari 2011

Isen höll!

För er som undrat så höll isen alldeles utmärkt och det var ju en helt fantastisk februaridag igår!

Med 22 minusgrader i luften gav vi oss iväg på ispromenaden mot stugan. En trevlig visning och just då var jag extra glad över mitt yrkesval (se bilderna nedan). Efter en timmes visning blev det lätt jogging tillbaka till bilen för att hinna i tid till nästa visning.

Full mundering på med is i håret :-)


På nästa anhalt var det fullt hus, minst sagt. Tur att jag hade en kollega med mig, lyxigt med två mäklare på plats!

Denna söndag var planen att få lite återhämtning inför en ny hektisk arbetsvecka. Men det blir ju sällan som man tänkt, eller hur? Inser att schemat imorgon är späckat vilket betyder att jag måste förbereda allt idag. Tur att jag kan förbereda både värderingen och kontraktsskrivningen här från soffan.


Tänk om man fick ha sån här härlig arbetsmiljö varje dag (minus kylan).

2 kommentarer:

  1. Vad glad jag blir, att du inte behövt fiska spekulanter ur isen... =D

    Annars hade väl stegen, som du bar på i ett tidigare inlägg, kommit väl till pass.... ;)

    SvaraRadera
  2. Ja det kändes skönt att vi alla kom hem helskinnade :-)

    Hehe ja stegen kanske får hänga med på fler uppdrag, vem vet!

    SvaraRadera