fredag 11 februari 2011

Idag är ingen vanlig dag...

...för det är min 25-årsdag! Kom nyss från kontoret där jag bjöd mina älskade kollegor på tårta. Hann också med en sista-minuten-deklaration när jag var där (skatten ska ju för en del säljare vara betald på måndag).

Annars blir det jobb från mitt hemmakontor idag. Mitt i buffématlagningen springer jag iväg för att ta emot bud, boka visningar m.m. Så skönt att kunna sköta det mesta av mitt jobb via mobilen och datorn där jag har mailen och mäklarsystemet!


Titta vilken fin bukett jag fick av mina kollegor. They know me...


Bjuder på en utlovad bild på en glad, glittrande kroppsstrumpa från Kick-Offen för 2 veckor sedan.

Trevlig helg!

3 kommentarer:

  1. Grattis Isabella! Hoppas du får en forsatt trevlig födelsedag och många fler rooooosa blombuketter ;-)

    SvaraRadera
  2. Stort grattis på din dag, Isabella! Dessutom en utomordentligt snygg outfit!

    SvaraRadera