onsdag 22 december 2010

God Jul från Lysekil!

Puh, det mesta på to-do-listan är avbockat och det börjar bli hög tid att räkna ner till den stundande ledigheten.
Nu återstår egentligen bara att ge chefen hans julklapp. För nog är det så att inte bara anställda bör få klappar, både sådana i paket och på axeln, utan även chefer. Speciellt om de har varit snälla som vår har :-).

Även om jag kommer att vara ledig från kontoret tänkte jag inte ta ledigt från bloggen då det på mailen har ramlat in en hel del önskemål på saker som ni läsare vill veta mer om. Så är det något som Du känner att Du vill veta mer om så önska på. Det är ju ändå jul :-).

Sist men inte minst så vill jag med en liten bild som jag fick av en vän häromdagen önska alla läsare här på Mäklarvardag och mina blogg-kollegor Linda och Isabella en riktigt god och fridfull jul!

4 kommentarer:

  1. Ok då passar jag på med en fråga. Hur går ett intag till och vilka frågor/funderingar är vanligast bland kunderna? MVH Sara

    SvaraRadera
  2. Hej Sara! Såklart du ska fråga. Jag tar med mig din fråga till ett eget inlägg så håll utkik de närmaste dagarna. Nu ska jag dock dyka ner i julgröten och undvika att trassla in mig i presentsnöret ;-) God Jul på dig!

    SvaraRadera
  3. Vackra foton!

    Det sista var nästan bäst. Jag borde skriva ut den och rama in :-)

    Ha en riktigt god jul!

    SvaraRadera