fredag 11 november 2011

1 år!


Bilden är lånad från födelsedagsinfo.com

"Vad är det för en dag, är det en vanlig dag. Nej det är ingen vanlig dag för det är...."

Idag är det faktiskt ett år sedan jag skrev mitt första inlägg i denna bloggen. Man förstår inte att tiden går så fort! Känns som igår jag satt och knåpade ihop mina första rader, därefter har det ju blivit många fler...

Det har varit ett spännande och annorlunda år, inte så mycket med jobbet, men det här med bloggandet.. Det har varit något helt nytt för mig. Min största farhåga innan jag började blogga var ifall det skulle gå att kombinera bloggandet med min tystnadsplikt.. Men det har gått bra, tycker jag.

Jag hoppas i alla fall att ni gillar de inlägg vi skriver, även om vi inte ger er alla detaljer. Kundernas integritet måste ju gå före...

Hursomhelst. Ser fram emot första dagen på år 2...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar