tisdag 27 september 2011

Sol ute sol inne...

Idag skiner solen. Tur är att jag har en dag som är planerad ute "på fältet", dvs jag har inte mina kundbesök inne på kontoret hela dan... Att sitta inne på kontoret och titta ut på det fina vädret, det hade varit för tråkigt.

Dagen startade med ett kort veckomöte.. Cheferna är inte här idag, så vi drog det vi behövde vilket innebar att mötet idag tog halva tiden mot vad det normalt tar... =) Mer tid till kunderna och försäljningarna!

Idag har jag dessutom två intagsförsök inbokat. Det första är i skrivande stund avklarat och uppdragsavtalet undertecknat. Det andra åker jag till nu..

Läste att Linda E fyller år idag och hade flera anledningar att fira ordentligt. Kul! Vi bugar och bockar. Hon delar också födelsedag med min äldsta dotter, så idag har jag tänkt att bara jobba en vanlig 8-timmarsdag för att sedan smita lite "tidigare".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar