onsdag 14 september 2011

Jobba jobba jooobbbaaaaa

Några dagar kvar tills jag har en efterlängtad semester och då verkar det som om det brinner i knutarna överallt :) Dagarna är späckade med intag, värderingar, kontraktsskrivningar och budgivningar- jag klagar inte men det känns som om jag försöker få in tre veckors arbete på en... Allt måste ju funka även när jag är borta och eftersom jag är ledig så är det denna veckan som är sista veckan att för mig aktivt kunna påverka hur lönen blir i oktober.
Tips till mäklarstuderande och semesterplanering: se till att semestern ligger såpass att du inte tappar lön! Man har ju en startsträcka efter semestern också som påverkar månaden efter...

Lunchen intages idag vid skrivbordet samtidigt som jag förbereder tillträde, redigerar foton och har budgivning- multitasking har en helt ny innebörd!

med regnet mot hösten
//janina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar