lördag 24 september 2011

Fredagsmys!

Eftersom helgen för mig är kort då det är visningsdag på söndagar försöker jag alltid sluta tidigt på fredagar. Med tidigt menar jag typ kl 15.. Och det funkar för det mesta, med god planering och bra struktur givetvis.

Den här helgen spenderas på annan ort med mina söta syskonbarn med tillhörande föräldrar. Alltid skönt med miljöombyte:)

Det jag skulle komma till var dock hur snabbt det svänger och hur svårt det faktiskt är att ALLTID planera. I bilen ut ur stan igår, i klassisk fredagsrusning, får jag plötsligt ihop en affär. En affär som har tagit några veckor längre m h t den instabila marknaden. Så plötsligt möts säljaren och köparen och då måste givetvis ett kontrakt skrivas. Så med lite tråcklande ur bilkön får jag först styra om kosan t kontoret för en skrivning för att sen på nytt starta resan mot fredagsmyset.

Å på tal om fredagsmys; om du har köpt eller sålt en lägenhet under 2011 via oss på Fastighetsbyrån Vasastan är du välkommen in att hämta en påse med överraskningar till fredagsmyset. Varje fredag året ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar