fredag 23 september 2011

Nu har det vänt....

Men nu menar jag inte marknaden. Det är på det mer personliga planet, för min jobbiga förkylning har äntligen börjat släppa taget!

Hela veckan har varit en enda lång rad av Alvedon/Ipren och nässpray. Det har trots allt gått ganska bra och jobbet har fått sitt o kunderna är nöjda. För egen del är det kanske inte optimalt att gå och jobba när man är förkyld, men jag har oerhört svårt för att stanna hemma från mitt jobb! Jag känner ju trots allt ett visst ansvar för mina kunder och lämnar dem inte gärna "i sticket"....

Nu är det fredag och om det blir något mys ikväll återstår att se.. Det får bli en senare fråga. Först ska jag boka fotograf till två nya försäljningar, göra klart ett antal beskrivningar, döda lite pantbrev och ett kundbesök senare kommer jag att vara klar med veckan.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar