måndag 23 maj 2011

Ny vecka, nya möjligheter!

Jaha, då var det måndag igen...

Men! I helgen kom jag faktiskt ut på min efterlängtade joggingrunda, så 8,5 km blev det... Dessutom har jag varit fotbollsmorsa på hög nivå, när båda barnen hade klassfotboll i helgen och givetvis på varsin dag... Så hela helgen har tillbringats på ett sportfält i utkanten av stan.

Dessutom var vårt F12-lag bollflickor på Borås Arena i lördags när Dalsjöfors damlag spelade allsvensk match. Mycket fotboll i min mäklarvardag alltså...

Idag har jag fördrivit tiden (den flyyger ju) med att färdigställa visningsbroschyrerna till visningen imorgon och beställa dem hos tryckeriet, påbörjat beskrivning till kommande försäljningar, tagit hand om diverse strökunder som oanmälda dyker upp på min tröskel (givetvis lika välkomna som om de hade bokat tid...), startat budgivning på tidigare visade hus och varit ute på en värdering till banken.

En dag går fort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar