fredag 20 maj 2011

avrundning

Så, då var det dags att runda av veckan - igen.... Kan inte låta bli att skänka en tanke till Åsa och hoppas att det gått bra på tentan idag... Hoppas att du känner stödet, Åsa!

Nu rundar jag av min vecka med visning. En uppföljande sådan, eftersom några spekulanter vill komma tillbaka och titta en gång till innan eventuell budgivning drar igång. Vi har ju den förmånen här i Borås, att man hinner titta två gånger på ett hus innan man bestämmer sig...

Efter visningen skall jag ut och skylta lite innan jag drar mig hemåt.

Veckan har varit fullspäckad kan man konstatera så här i efterhand. Det har varit två kontraktsskrivningar, en omförhandling, otaliga interna möten om ditt och datt (!).... Har dessutom hunnit med två visningar, fem intag/värderingar, utvecklingssamtal med dotterns lärare, en fotbollsträning samt en fotbollsmatch med tillhörande kiosk-tjänst...

Det har inte blivit en enda joggingtur denna veckan, vilket jag sörjer. Det blir ändring på det i helgen hoppas jag.

Hoppas ni alla får en trevlig helg. Klura nu ut många fler av era intressanta frågor, det är så roligt när ni hör av er med era funderingar!

1 kommentar: