torsdag 19 maj 2011

Fem på fyra

Så blev det ännu en sån där sen kväll på kontoret då fem dagars jobb ska klämmas in på fyra. 12 timmar and counting....

Imorgon kommer jag nämligen inte befinna mig på jobbet utan kommer istället att sitta och fundera på kniviga tentamensfrågor i bostadsrätt på Malmö högskola.
Jag gissar på att det kommer kluringar i form av panträtt, förändring av stadgar, upplåtelse och pantavgift, andrahandsupplåtelse, upplysningsskyldighet kontra undersökningsplikt, medlemsansökan, ombildning och/eller nyproduktion, besvärliga grannar och lite annat smått och gott.

Idag har jag inte varit på fotouppdrag ute till havs utan har istället klättrat i jordhögar vid ett nybyggt hus med idisslande kor som publik. Lika passande klädd som jag var igår i gummistövlar lika illa klädd var jag idag i små chica slingbacks. Som sagt ingen dag är en andra lik.

Trevlig helg på er om vi inte hörs innan!

1 kommentar:

  1. Lycka till med tentan!

    Det känns som om ni behöver ha en halv garderob med er för att klara alla uppdrag :-)

    SvaraRadera