tisdag 23 december 2014

Kör hårt hela vägen ut!

För några veckor sedan oroade jag mig för att jag hade så lite att göra. Om slutet av november var så här lugnt hur lugn skulle då inte december bli? Vilken tur att min oro var helt i onödan. Plötsligt vände det och alla fick för sig att de skulle sälja. Med mig! Intagen ramlade ner i mitt knä och efter att ha jagat intag som en tok tidigare så kände jag att detta var ju helt okej =)

Vips så hade man flera påskriva uppdragsavtal och massa kul att pyssla med! Nu har det varit full rulle i några veckor och jag avslutade årets sista arbetsdag igår med att skriva kontrakt på en lägenhet vars budgivning ökade priset med nästan 50%. Galet! Men eftersom det inte finns så mycket ute till salu nu så är det härliga budgivningar på så gott som allt. Härliga ur säljare och mäklares synvinkel iaf!

Nu är det dags att varva ner och umgås med familjen. Reserverna behöver fyllas på. Inte bara mina, utan även bilens fick jag se.

Hoppas ni alla får en lugn och behaglig ledighet!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar