tisdag 6 mars 2012

Vad har man gett sig in på...?

Känner att hela världens ansvar ligger på mina axlar just nu.... Eller i alla fall bloggens...

Nu har ju Linda sökt sig vidare till nya jaktmarker (Stoort Lycka till, Linda!!) och både Åsa och Janina gör sitt för befolkningens överlevnad (i form av barnafödande) så kan man förstå att den enda som har en mäklarvardag just nu är - jag!

Här i Borås är det fortfarande lite vinterdvala... Våren känns av mer och mer för varje dag (vädermässigt), men ännu har inte "proppen" gått ur. Det brukar annars märkas av i telefonerna när snön har försvunnit, men än är det lite trögt.

För egen del är det ingen fara. Jag har sålt två hus denna månadens första vecka, har en budgivning igång och hade en bra visning igår, så jag har att göra ändå... (yay!)

Så, det rör på sig i alla fall... Men nu, kära vänner, skulle jag vilja be er om en tjänst... Nu när det "bara" är ni och jag..... Vad ska vi hitta på tycker ni? Vad vill ni läsa om? Kom gärna med förslag.

1 kommentar:

  1. Håll ut tappra Linda, du får snart förstärkning i form av studentambassadör Elin och gör nog snart ett gästbesök så att du inte känner dig för övergiven :-).

    SvaraRadera