fredag 30 mars 2012

Ambassadör


Som jag tidigare nämnt så är jag alltså en av nio ambassadörer som Fastighetsbyrån har ute på skolorna. Att vara ambassadör för Fastighetsbyrån innebär att vara ett ansikte utåt för dem på skolan och hjälpa till med information som skall ut till eleverna på mäklarutbildningen.
Ambassadörsskapet började för min del genom att min praktikchef tipsade rekryterarna Jesper, Linda och Asal om mig. Därefter blev jag kontaktad av Jesper som frågade om jag var intresserad av att vara ambassadör för dem på Högskolan i Borås, det ville jag ju givetvis!
Jag ser det som en förmån då man har god kontakt med företaget under tiden man studerar. Det tycker jag är ett stort plus dels för att det är ett företag jag gärna skulle vilja jobba på när jag är färdig fastighetsmäklare och dels ser jag all kontakt med mäklarvärlden som positiv under studietiden, vilket även peppar mig.

I December var alla ambassadörer uppbjudna till huvudkontoret i Stockholm där vi hade en mycket trevlig kick off. Mer om det i nästa inlägg.

Ha en härlig fredag allesammans!


Glada ambassadörer på besök i Stockholm

//Elin

1 kommentar:

  1. This is a really informative knowledge, Thanks for posting this informative Information. Rekryterare Stockholm

    SvaraRadera