tisdag 6 mars 2012

In my hoods

Mitt i bebisbubblan (den lille gossen bestämde sig för att titta ut för exakt en vecka sedan) sitter jag och försöker mig på att analysera hur fritidshus och delårsboende kan vara ett dilemma för de kustnära kommunerna i Norra Bohuslän som är en del av den litteraturstudie som vi skriver inom ämnet Fastighetsvetenskap. Intressant men lite trixigt.

Nästa vecka bär det av till Malmö igen för att redovisa samma litteraturstudie. Några som redan är i mina "hoods" i Malmö precis i skrivande stund är faktiskt Johan och Asal från Fastighetsbyrån som gästar Bokorridoren och träffar en massa studenter.
Vill du se vad de har för sig? Se då till att gilla sidan "Att jobba på Fastighetsbyrån" på facebook så håller du dig uppdaterad om både det ena och det andra.

Appråpå Malmö förresten så anordnar Fastighetsbyrån ett spännande event 54 våningar upp i Turning Torso för  er som studerar till fastighetsmäklare på Malmö Högskola den 29 mars. Jag var uppe i samma byggnad på ett studiebesök för ett par månader sedan och det var en spännande upplevelse.

1 kommentar:

  1. Grattis Åsa, till Bebben! Kul!! Glöm inte att njuta!

    Kram Linda

    SvaraRadera