fredag 20 november 2009

Min vardag i skylten

Sitter på Östhammarskontoret idag där kontoret är perfekt placerat mitt på torget (lika perfekt som kollegorna på SF rätt över gatan. Många går fel.)

Stora fönster mot gatan innebär perfekt skyltläge för våra till salu-objekt. Nu ska vi byta ut skyltställningarna och under tiden finns ingenting i fönsterna som skymmer oss. Idag är jag alltså en skyltdocka.
Till höger har vi ställt upp en provisorisk skylt som ger liite insynsskydd. Nu när det börjar skymma ute har jag märkt att precis alla som går förbi blir nyfikna på vad som pågår här inne.
Kanske ska jag börja vinka till alla?

2 kommentarer:

  1. Kul att få en inblick i en mäklares vardag!:) Har själv planer på att bli en av er, oavsett hur många människor som säger att det finns fler mäklare än jobb! Tack för en bra blogg!

    // Adam, Vänersborg

    SvaraRadera
  2. Hej Adam! Kul! Det finns alltid jobb för en duktig mäklare. Lycka till!

    SvaraRadera