måndag 30 november 2009

Högtryck....

Jag ber så mycket om ursäkt! Jag har bara fokuserat på att komma ihåg allt jag skall göra, där bloggen borde vara ett naturligt inlägg men inte denna sista veckan! Kan bara bli bättre.

Vår första nya kollega är på plats. Välkommen Karin! Lotta kommer imorron och Elna i januari! Ingen är gladare än jag och alla kollegor på byrån för jesus vad vi har jobb, bra går det....

Som ett litet guldbrev på posten blev min kollega Annika utvald att vinna Let´s dance tävlingen i Fastighetsbyrån, tävlar för region syd! Nu måste Annika träna och vi får sälja hennes hus, så får det bli, för vinna det ska vi! Det är redan klart i vår målbild. Vi har lite fjärilar i magen när de skall slänga upp henne i luften för vi har inte råd om hon skall köras runt i rullstol! Så håll Er på marken, inte ofta jag säger det men denna gången får det bli så....

Sitter med förberedelserna för vår säljträningsdag den 3 december! Kul och givande. Skall skriva ett julbrev som skall gå ut till alla säljare med en liten julklapp och en påminnelse om dekl. 2010! Imorron träffar jag en trevlig bankkvinna för att höra deras "tänk" 2010? Sen skall jag på Julbord på kvällen så jag missar min härliga spinning! Jag kommer troligtvis få massor med härlig mat istället....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar