tisdag 10 november 2009

Budget? Hur kul är det....

Idag har vi på byrån lagt budgeten för 2010! 3 nya medarbetare gör livet mycket roligare framför allt den budget vi skall lägga! Jag har gjort ett av mina bästa mäklardrag genom tiderna! 2 etablerade mäklare har valt att börja hos oss! Karin Svensson och Lotta Nilsson! Karin började 1987 och Lotta 1996, som mäklare! Elna som idag är praktikant är ny och kommer bli jätteduktig!
Tillsammans med oss som varit med ett tag på byrån, Annika, Ingrid, Marie och jag har vi blivit bättre än bäst.

Vi skall uppnå 39% marknad i Simrishamn och 20% i Tomelilla, tuffa mål men vi kommer nå de.
Målbilden är viktig och där var vi överens. Som du tänker, så blir det....

Så HK, på måndag kommer världens bästa budget att leveraras! Nu har min son Hugo just serverat mig en kopp kaffe och morotskaka så nu skall jag njuta av det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar