torsdag 12 november 2009

Hörde vår VD på radion!

Allt avtog.... Jag kände igen rösten!? Men var ifrån? Jo, en av många Kick Offer jag varit på där denna rösten håller i öppningstalet! Yes, vår VD! Han är roligare på KickOffen! Men det är just det som är det fina! Man måste välja rätt forum i sitt sätt att agera.
Per sa att villapriserna är påväg ner något men att det inte var något att oro sig för och det har han helt rätt i! Det är nästan inom felmarginalen! Räntan kanske hoppar upp något men också det nästintill omätbart Så finns drömhuset så köp det. Agera brukar vara det bästa vapnet till framgång annars händer nämligen ingenting och det är det värsta som kan hända.
En av mina tre nya kollegor är på plats, kul och hon har redan sålt några hus och har fler påväg.
Jag själv försöker mig på en försäljning idag men jag är rädd att den slutförs först imorron, det är ok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar