måndag 23 november 2009

Heeeej!!! och förlåt!

Jag börjar med at be så mycket om ursäkt för min ofrivilliga frånvaro härifrån. Men det är pga av en mycket trevlig anledning!! Vi slog nämligen "all time high" rekord på kontoret under oktober månad och har jobbat så ootroligt mycket o hårt!! Men hej va roligt vi har haft! Nu har vi fullt i tillträdesskåpet med pärmar för jul och nyår!. Nu har det lugnat ner sig igen, det är ju en nervarvning inför jul och helgerna och många familjer vill bara ta det lugnt.
Vi har även hunnit föreviga oss under en fin höstdag här i borlänge.




Och sen ska jag berätta lite om mina kollegor..haha dom är så roliga!


Jag pysslar ju med hästhoppning på fritiden och har väl fått ta emot nån gliring på kontoret om att det är väl inte nån konst.!! Nää nä.. så en av kollegorna sa att det kan väl jag göra lika bra! så vi slog vad om 5 luncher om han hoppade min häst över ett hinder som var 70 cm.
Så sagt och gjort,, vi bokade in en tid (efter mycket om o men) när detta skulle ske! Men det roliga blev ändå att alla kollegorna ville rida och jag lånade ihop 4 hästar och tog med dom till stallet, allt förepyssel och sen ridning. Det var så roligt!! jag hade lektion och dom började med att styra runt lite koner med varierande resultat! Sen blev dom modigare och modigare och rätt som det var galopperades det för fullt!! OCH det hoppades!! haha.. härlig stil men ingen åkte av och ALLA har träningsvärk idag!! ja o 1 lunch har jag lovat bort efter en mycket modig insats på 50 cm med livet som insats!!


Det bästa av allt är att samtliga vill göra det igen!! Nästa gång blir det uteritt med vild galopp över ängarna!!




Yieehaa..




Nu tillbaka till arbetet!




A


1 kommentar:

  1. Åh, vad roligt!!! Det var sååååå längesedan jag hoppade med nån häst, och det var med en gammal travare.... Kan inte jag få komma och rida också??? *snäääälla!*

    SvaraRadera