fredag 20 november 2009

En del av Swedbank...

...är nästan alltid en enorm fördel. Vi tipsar varandra och kunderna får en enorm service tack vare vårt samarbete.

Många kunder tror faktiskt att vi är så tighta att jag personligen även sitter i kassan på banken. De är mycket förbryllade att jag i min dator inte kan se vilket kontonnummer de har eller hur länge de har bundit lånen. Det kan jag inte, men jag kan ta reda på det!

Nyss ringde en kund och ville boka en tid inför ett lägenhetsköp. I mitt huvud for tankarna...vill han ha rådgivning, boka visning eller hjälp med en värdering?
Han ville ha ett lånelöfte. Mycket kunde jag hjälpa honom med men tyvärr inte bevilja det, däremot ordnade jag kontakt med Swedbank.

Man kan väl konstatera att vi i alla fall har lyckats med profileringen av vårt samarbete?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar