torsdag 4 augusti 2011

Rivstart!

Idag är den fjärde dagen på jobbet efter semestern. Jag trodde i min enfald att jag skulle få en vecka med lugnt tempo. Ni vet, där man trallar runt lite och sakta vänjer sig vid känslan av att vara tillbaka på jobbet igen....

Men inte!

Det började redan i måndags med tre tillträden och ett intag, som blev av bra mycket senare än vad som var planerat. Så första dagen blev en tolvtimmarsdag... Efter det får man väl anse sig vara invänjd... =)

Sedan har det rullat på. Fullt upp med försäljningar. Dels hade jag ju de planerade, men det har även tillkommit några i veckan, så nu har jag fullt upp med förberedelser, fotobokningar, planritningar och beskrivnings-skrivande!

Att solen skiner utanför och termometern visar på 25 grader och hela min lekamen skriker att den vill åka och bada, så hjälps ju inte det. Här måste prioriteras och givetvis prioriterar jag mina kunder. Så får det bli... Det är i alla fall härligt att vara tillbaka!

2 kommentarer:

  1. Hej, vid ett intag, vad kan du göra för att locka säljaren att välja dig.? har du några speciella knep/tips?

    SvaraRadera
  2. Hej anonym.

    Jag lyfter din fråga i ett inlägg, så håll utkik!

    Mvh Linda S

    SvaraRadera