onsdag 10 augusti 2011

Halvtid

Halva veckan har gått och jag reflekterar lite över vad jag har gjort. En hel del visar det sig. Än så längre tre intagna hus, i genomsnitt ett om dan alltså.... Jag har också hunnit med att färdigställa tre beskrivningar till de hus som skall ut på nätet på fredag, två av dem är mailade till säljaren för korrekturläsning och godkännande.

En visning, ett tillträde och en bankvärdering har jag också hunnit med - plus två joggingrundor och ett träningspass med fotbollstjejerna. Sen är det ju alltid en massa samtal och "småfix" som ska göras. Phu. Ibland undrar man hur man hinner med....

En rolig sak som faktiskt hände igår var när jag deklarerade en av försäljningarna från tidigare i år (en del vill nämligen vara ute i god tid). Försäljningen är ganska nyligen avslutad med tillträde i förra veckan och vid detta besök uttryckte dessa säljare att de var såå nöjda och besöket slutade i ett litet kramkalas!

Bättre uppskattning kan man inte få! Kommer att leva på det besöket länge......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar