tisdag 21 juni 2011

Nu kör vi!

Efter nio månader inom Fastighetsbyrån blev jag tillfrågad från HK att börja blogga! Fantastiskt kul tycker jag eftersom jag gillar att uttrycka mig för alla som vill (och ibland inte vill) höra på.

Jag jobbar i Stockholms innerstad och här har alla stadsdelar sitt eget "distrikt" - jag finns i Vasastan. Här finns en mäklarbyrå i varje gatukorsning så konkurrensen är stenhård och det gillar jag, för det mesta.. Varje möte är en stenhård tävling och det är alltid lika glädjande att få signerat uppdrag framför andra mäklare, ibland så många som sju andra. Givetvis blir jag lika sur de gånger kunden väljer någon annan. Men som min kära kollega Filip brukar säga ett nej är ett steg närmare ett JA.

I alla fall, det ska bli kul att få dela med sig av hur jag har det här i Vasastan!

Nu kör vi!
//Linda E

3 kommentarer:

  1. Återigen, varmt välkommen till gänget!! ;-)

    SvaraRadera
  2. Varmt välkommen till bloggen!!

    SvaraRadera
  3. Ska bli kul att ta det av din Mäklarvardag i Vasastan! Kör hårt!

    SvaraRadera