torsdag 16 juni 2011

Bekant

Appråpå papper satt jag och bläddrade lite i senaste numret av branschtidningen MäklarVärlden när jag plötsligt fick syn på ett bekant ansikte och ett bekant ämne, nämligen en artikel om Isabella och bloggen Mäklarvardag. Hon hintade ju lite om en tidningsintervju i januari och är detta månne resultatet?

Nu är ju tyvärr inte Isabella längre aktiv som bloggare här men en fågel kvittrade i mitt öra imorse att Linda och jag snart får förstärkning i form av nya blogg-kollegor. Ska bli spännande att ta del av mäklarvardagen på fler ställen i Sverige!

3 kommentarer:

  1. De verkar ha ett annat tempo i mäklartidningsvärlden mot vad vi har i mäklarbloggvärlden, för det är faktiskt den intervjun från i vintras :-)

    Ska bli riktigt spännande att följa er och era nya bloggkollegor framöver!

    Trevlig sommar!

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa och Linda!
    Har mäklare i Stockholm generellt sett kollektivavtal då dom blir anställda?

    SvaraRadera
  3. Hej anonym.

    Jag vet faktsikt inte så mycket om anställningsförhållandena i Stockholm...

    Det där med lön, avtal osv är ofta en förhandlingsfråga mellan mäklaren och arbetsgivaren.

    Kanske någon Stockholmsmäklare som läser bloggen hör av sig?

    Mvh Linda

    SvaraRadera