onsdag 20 juli 2011

Oplanerat men bra!

Idag har det varit en sådan där galet stressig och fulltecknad dag som har gått i ett men ändå har jag INTE fått en ENDA punkt avbockad på min to-do-list. Inte som planerat alltså men ändå en väldigt bra dag!

Istället har jag letat efter lokalisering av en sjöbod, hanterat en "galen" budgivning, kollat upp om det går att avstycka en bit mark och göra en sammanläggning med en annan fastighet, informerat om en ny detaljplan som dök upp under pågående försäljning, bokat hotellnätter i Malmö inför stundande hösttermin, undersökt en murstock, skickat in annonser i lokaltidningen, ritat om en planskiss och medlat lite i en flyttstädningsfråga.

Nåväl to-do-listan finns ju kvar även imorgon och då hoppas jag innerligen att jag hinner bocka av ett par av punkterna iallafall. Appråpå flyttstädning förresten så är det nu hög tid att bege sig hem och städa lite på hemmaplan innan sambon levererar nyfångad makrill till middag :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar