måndag 11 juli 2011

Måndag!

Efter en helg med visning och ett intag samt kört runt svärföräldrarna i halva norra Dalarna så är det måndag igen.



Följde upp visningen- visade sig att huset inte var så intressant då det var så mycket knott ???!!! där... Hur tacklar man ett sånt argument? Rekommenderar en myggdödarmaskin som sträcker sig upp till 70 kvm?

Ringde upp till gårdagens intag och kom överens om provision och utgångspris. Häruppe är det inte samma hets att få påskrivet uppdragsavtal direkt på plats så det händer att jag skickar det i efterhand. Kändes lite konstigt först när jag flyttade upp eftersom det var målet i Göteborg men nu efter ett år har jag kommit in i det berömda Idrelugnet och insett att det ordnar sig alltid ändå :)


På förmiddagen hade jag en visning vid en ny skidanläggning som etablerar sig här och det var inte bara spekulanterna som dök upp:
Spekulanterna tyckte det var sååå exotiskt- det tackar jag för!


Nu är det dags för tre nya objektsbeskrivningar, två fotograferingar och förhoppningsvis hemgång i skälig tid.


med bilen mot Särna


//janina






























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar