torsdag 21 juli 2011

Inne i stimmet...

Tiden går fort när man har kul och denna vecka stämmer det verkligen. Full rulle med arbetsuppgifter med 3 intag (och 3 nya uppdrag :) ) visningar som resulterade i budgivning trots att objektet endast legat ute denna vecka- det är riktigt snabbt här kan jag säga. Jag fick också äntligen sålt två hus som legat ute till försäljning sedan förra sommaren... trägen vinner! En spontan skrivning igårkväll där jag hade tjänat pengar hur säljaren än gjorde: om inte grannen ville köpa stugan så skulle jag få sälja den. Nu ville grannen köpa den så då blev det en skrivning istället- alla blev nöjda och på köpet fick jag sälja en tomt!


Vidare såldes ännu en stuga nu på förmiddagen och det bästa hittills är nog när en säljare ringer och väljer mig framför två andra mäklarfirmor trots att de båda har säkert 20 års mer erfarenhet än mig- gillar´t! Visste inte att hon hade tagit dit andra mäklarfirmor innan mig och det händer väl kanske oftast i 2 fall av 5 vilket gör det ännu roligare för då vet jag att jag gjort ett bra jobb och att hon väljer mig för det!


Så denna vecka kan man väl säga att jag är inne i ett stimm och där tänker jag stanna ett tag!

med vinden mot solen

//janina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar