måndag 12 oktober 2009

Lagerbäck...

Min man är från Danmark och var naturligtvis i Köpenhamn för att se matchen, ( Mark är inte fotbollsintresserad, men gillar stämning!)! Under Sverigetröjan hade han den danska. Smart. Jag hejar på den som vinner!! Han åkte iväg i Sverigetröjan och kom hem i den danska, helt normalt!?

Lagledaren i ett team spelar en stor roll! Det ser jag på kontoret. När jag ger feedback och återkoppling blir allt mycket bättre, på alla sätt! Jag måste bara komma ihåg att det spelar större roll än jag tänker mig! Att se personen ifråga. Kund, medarbetare, barnen, livspartnern, motionärerna, vännerna och alla andra i ens nära omgivning ingen skillnad, alla växer av det och mötet blir mycket trevligare!

Idag har jag startat med en bra visning och fick också ett bud som jag ser går att göra något med, typ sälja huset... Jag kommer få ihop kunderna, bara 100.000:- skillnad. Jag har en målbild klar! Den når jag! Imorgon har jag ett anställningsmöte som jag ser fram emot! Hoppas så att det blir som jag önskar! Att hon vill jobba i vårt team.

Fick in en fin liten gård idag! Skall ut och träffa familjen på onsdag. En av ägarna tyckte det skulle röjas innan det såldes, det har hon så rätt i! Vi skall göra tidsplanen klar för försäljningen. Kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar