måndag 26 oktober 2009

Gula gummishandskar och cowboyboots....

Började 08.00 hos tandläkaren med dottern Vera. Hon vägrade öppna munnen... Lirkade och kom med olika trevliga inlägg men det hela slutade med att tandläkaren bara räknat mina tänder?! Jag vet att Vera har 20 tänder så jag berättade det. Jag hade fler.
På jobbet 08.20 med nya friska krafter efter min förfärliga vecka som tog slut även om jag inte trodde det!

Lovvecka och många kunder som vill besöka våra visningar. Renskriver ett hus, har just fotat ett hus i ösregn, fixar till det i picasa. Vilken utveckling vi haft i fotovärlden, bra för oss om man använder detta rätt.

Skall nu ha uppföljning på den "komplicerade" affären genom att ringa Per Fischer och fråga om jag kan söka vilande lagfart. En sak är helt säker, jag lär mig många nya saker varje dag så om jag inte stannar upp utan vill följa utvecklingen och inhämta kundskap så kommer Fastighetsbyrån Österlen överleva allt...

Fick just klart med den 3:e och sista nyanställningen på kontoret! Jag blev jätteglad för att hon tackade ja! Berättar senare vem alla dessa förtjusande mäklare är! Har mer kul pågång för företaget men det berättar jag en annan dag!

I konjunktursvakan avböjde vi hjälp till kontorsstädningen, ja, dumt, men så blev det!??
Jag hade därför svarat snygga byxor&topp, cowboyboots och stora gula gummihandskar när en kund kom upp och ville prata med mig!? Intressant syn men högst mänsklig....
Jag kommer få in det huset även utan gula gummihandskar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar