fredag 25 april 2014

Nyckel till framgång!

Jag har tjatat om säljträning förut och kommer fortsätta att göra det. Man blir ju inte bättre om man inte övar och aldrig förnyar sitt sätt att arbeta. 
Det finns folk som tycker att säljträningar är tråkiga och att man inte lär sig så mycket nya saker. Jag brukar säga, det räcker att du lär dig en ny sak på 10 säljträningar. Det kan vara skillnaden mellan ett vanligt år och ett fruktansvärt bra år.
Idag var jag på säljträning på Fastighetsbyråns supertrevliga kontor i Hammarby Sjöstad och lärde mig faktiskt en ny sak som jag kommer att använda mig av vid framtida kundbesök.
Tycker att det är otroligt nyttigt att säljträna med andra kontor och få in
nya input. Dessutom blev jag bjuden på lunch och lite annat och fick umgås med trevliga kollegor som man inte träffar varje 
dag annars. Nu två visningar och två kundbesök. 
En riktigt bra fredag om ni frågar mig.
Ha en grym helg nu i solen! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar