onsdag 12 juni 2013

Oh, this is the start of something good!


Nu har jag vart tyst alldeles för länge igen, förlåt! I måndags började ett nytt kapitel i mitt liv, jag började jobba här på kontoret i Kungshamn, i går kväll fick jag reda på att alla tentor är godkända och idag fixar jag med alla papper för att kunna söka registreringen. Hur det känns? GRYMT!
(tänk att kunna kalla sig Fastighetsmäklare om sisådär 3 veckor!)
 
Veckan har hittills bestått av att bl.a återkoppla till spekulanter som var på kollegans 14 visningar under helgen som gick. Jag har även vart med ute på några värderingar och intag sam installerat mig här på kontoret med egen dator o telefon osv.
 
Nu börjar det på riktigt och det ska ni få följa här, hänger ni med?!
 
/E


1 kommentar:

  1. Härligt Elin och stort grattis!! Bra jobbat, nu börjar det roliga! ;)

    SvaraRadera