söndag 2 juni 2013

Gamla tider och nya tider

Snart är ännu en jobbhelg till ända. En riktigt bra sådan med strålande sol från klarblå himmel och där jag hunnit med sex visningar, två värderingar, ett intag ifrån vilket jag åkte med ett signat uppdragsavtal, en hel del samtal, budgivning, uppskyltning av nyligen utlagda objekt, mailrensning, nya objektsbeskrivningar och lite journalföring.

Jag har också försett mina fd. studiekompisar i Malmö med en massa pepp och gamla tentor då deras STORA sluttenta stundar kommande tisdag.
Tänk att det var nästan exakt ett år sedan jag satt i samma situation och hyperventilerade inför skärselden och ett par timmar och 42 handskriva sidor senare jublade över att gå i mål.
STORT lycka till alla er som laddar för skrivkramp på tisdag!!

Nu är det snart dags att ladda om för morgondagen där vi på det privata planet delvis går in en ny fas. Minstebror är inskolad på dagis, sambon börjar jobba igen efter pappaledigheten och vi uppgraderar således vår vardagscirkus till 2.0 med dagislämningar och hämtningar och mest troligt en hel del vabbande. Spännande!

Ett av dagens härliga visningslägen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar