måndag 24 juni 2013

14

Arbetsdagen är inne på timme nummer fjorton vilket är ett ganska vanligt scenario i dessa hektiska försommartider.

Egentligen var planen för kvällen att svänga förbi gymmet på vägen hem från min kvällsvisning men istället blev jag sittandes kvar på kontoret och hamnade lite i ett "ska-bara-mode" i bästa Alfons Åberg-style och vips så sprang timmarna iväg.

Än är jag långt ifrån ikapp gällande min "att-göra-hög" men har i alla fall hunnit med att skicka ett par mail till diverse säljare och spekulanter gällande försäljningsfrågor, knåpat ihop juni månads milersättning som summerade upp till ca 115 mil i bil, utfört min journalplikt som en redbar mäklare bör, förberett kommande möten, muttrat lite över affärer som gått i stöpet och passat på att blogga lite.

Apropå blogga förresten som kommer endera dagen ett eller ett par inlägg från vår praktikant Josefine som är inne på sin andra praktikvecka av fem. So stay tuned!

Jag hade bra skyltningshjälp när Josefine förra veckan följde med ut på uppdrag i Grundsund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar