måndag 3 augusti 2009

Tack SVT! Vilken reklam vi fick imorse!

06.10, Seg, trött och vilse Idag ska Vera börja på dagis och rutinerna är på plats. Axel och Hugo sov vidare.

07.35, SVT berättar om Simrishamn/ Österlen i 10 minuter! Det handlade om att semestra! Vilken reklam, för det var bara positivt. Reportern berättade också att det fanns så mycket så hon kunde bara välja ut en liten del....Hav, konst, restauranger, amatörkonstnärer, cykelvägar, caféer och LJUSET! Det berömda! Jag blev varm i hela kroppen av att jag faktiskt jobbar här varje dag och får bo här.

Tack SVT för reklamen, obetalbar! Bättre kan det inte bli, jo några repriser kanske!?

08.20, Dagispersonalen möte upp och är alltid trevliga. Veras "bästis" tog emot henne med kommentaren. - Jag har längtat efter dig...Vera svarade; - Ska vi leka nu då? Vilken ljuvlig start på dagen, för alla.

Idag skall två avtal skrivas, en värderingen mellan två syskon som inte tycker om varandra längre och en visning genomföras! Som en vanlig dag helt enkelt.
Vi har sålt otroligt bra de senaste veckorna. Det är drag igen. Bra för alla.
Har idag pratat med en praktikant om att jag tycker hon är riktigt duktig och att jag gärna ser henne anställd hos oss. Hon ville inte tänka på erbjudandet. Hon ville jobba i vårt team! Det gjorde mig glad. Nu är det bara en mäklare till jag ska ha för att nå min nöjdhet i personalantal. Jag är påväg att nå målet.
Viktigt att alla kan jobba bra tillsammans. Kunderna kräver ett proffsigt team!

Ikväll är det spinning, renskriva ett fint hus och läsa igenom två avtal innan de skickas till kund.
Sen är jag lite förtjust i Lotta på Liseberg, hon har alltid bra artister. Bingo hoppas jag över och gör små ingrepp i hemmet istället.
Sista Jazzen på onsdag. I Brantevik, SVT sa det minst 2 ggr imorse så på onsdag får jag kanske inte ens plats?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar