lördag 29 mars 2014

Stolt medarbetare!

Där man trivs stannar man!
Gårdagens AW blev minst sagt en av dem man sent glömmer. Kontoret slog rekord ännu en gång och stämningen var minst sagt på topp. Att vara en del av det fantastiska gänget som ser till att Solna/Sundbyberg överträffar allas förväntningar månad efter månad gör mig så otroligt stolt. 


Det här är människor som man spenderar 90% av sin vakna tid med. Det 
här är människor som man träffar, äter, reser och umgås mer än vad man gör med sin egen familj och egentligen är ens andra familj. Och precis som i en familj så är det både ris och ros, men också en hel del kärlek.
Igår var det en dag jag kände överflöd med kärlek från mina bröder och systrar på jobbet. Det gör att jag längtar till måndagen och måndagsmötet trots att jag inte tycker om att gå upp tidigt på morgonen ;)

Tack mina fantastiska kollegor!! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar