tisdag 25 mars 2014

Ny på bloggen!

Hej alla läsare!

Tänkte bara flika in och presentera mig.
Jag är ny här på bloggen och det ska bli jättekul att få berätta om min vardag som mäklare uppe i Åre!

Jag heter Sabina, är 24 år och har jobbat som mäklare här i Åre sedan i Juli efter att ha pluggat i Borås. Då jag jobbar på en typisk semesterort skiljer sig min vardag rätt mycket om man jämför med andra mäklare och jag hoppas ni ska tycka att det är intressant att läsa om en lite annorlunda sida av mäklaryrket.

Här i Åre har vi fått tillbaka en släng av vinter som tur är och idag skiner solen så vi passar på att åka runt och fotografera fasader. Vi fotograferar alla våra objekt själva och får därför anpassa oss och kika på väderrapporten innan vi bokar in tider och det händer ofta att vi tar en fotorunda när solen tittar fram. En härlig paus från kontoret tycker jag! :)

Nu blir det en lunchpromenad i det härliga vädret!
Ha en härlig dag i solen allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar